روز قدس تجلی وحدت جهان اسلام در حمایت از قدس و مردم فلسطین است 

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک بر حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده، ولی فقیه در استان و فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی ضمن تاکید بر حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی مشترکی در این راستا به شرح زیر صادر کردند.
 
روز قدس تجلی وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است و شرکت هر مسلمان در راهپیمایی جهانی روز قدس ضربه‌ای بر پیکره رژیم کودک‌کش اسرائیل است. 
 
روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای پیوند مسلمانان و دولت‌های اسلامی برای کوتاه کردن دست رژیم اشغالگر اسرائیل و پشتیبانان او از اولین قبله مسلمانان جهان و تدبیر حکیم فرزانه انقلاب در نامگذاری این روز تحت عنوان روز قدس باعث شد که مسئله فلسطین به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام هیچگاه به ورطه فراموشی سپرده نشود و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس از محدوده کشور‌های اسلامی به تمام جهان گسترش یابد. 

 اکنون که ۴۲ سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می‌گذرد، این روز بزرگ به نمادی عظیم و جهانی برای مبارزه با استکبارستیزی بدل شده است. 

 مردم مسلمان جهان هر ساله در روز قدس فریاد مظلومیت ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و پشتیبانی خود را از آنان یادآوری می‌کنند و بدون تردید مقاومت و حمایت تمام عیار امت اسلامی از انتفاضه رمز اصلی پیروزی ملت مسلمان فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی است. 

 بدون شک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال نیز آحاد مردم روزه‌دار و انقلابی سرزمین آفتاب همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی پرشور‌تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می‌کنند.

مردم ضمن لبیک گویی به ندای امام راحل و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم و بار دیگر عزم و اراده خود را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و آزاد سازی اولین قبله مسلمانان به جهانیان نشان خواهند داد.

 البته جنایات وحشیانه صهیونیستی در قدس شریف موجب خشم همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شده و از مجامع بین المللی انتظار می‌رود بیش از این به جنایتکاران فرصت درنده خویی و جنایت ندهند.

یاد شهدای عزیز قدس و مقاومت و امام راحل (رض) و همه شهدای راه عزت و سربلندی امت اسلامی بویژه شهیدان سرافراز بین المللی شهید سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را گرامی می‌داریم.
خداوند امت بزرگ اسلامی را در این جهاد مقدر پیروز و سربلند فرماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.